mijn rijs naar de USA - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Lonneke Craenmehr - WaarBenJij.nu mijn rijs naar de USA - Reisverslag uit Maastricht, Nederland van Lonneke Craenmehr - WaarBenJij.nu

mijn rijs naar de USA

Door: lonneke craenmehr

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

22 Juli 2015 | Nederland, Maastricht

dag allemaal

jullie weten dat ik 27 juli naar Amerika, Californië, vertrek.
Ik ga voor jullie een blog bijhouden zodat jullie weten waar ik ben en wat ik heb meegemaakt. Ik voeg foto's toe en filmpjes en een reisverslag van wat ik die dagen gedaan heb. Ik kan het uiteraard alleen versturen als ik wifi heb maar ik zet wel de datum bij het stuk zodat jullie weten wanneer ik het geschreven heb.
Jullie ontvangen dit per email.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne vakantie
Groetjes Lonneke

  • 23 Juli 2015 - 11:04

    Chantal:

    Hi Lon, leuk om een berichtje via Waar ben jij nu te ontvangen. Ik wens je een supervakantie toe en ben benieuwd naar je verhalen, veel liefs x Chantal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lonneke

Blog van Lonneke's USA reis

Actief sinds 22 Juli 2015
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 1499

Voorgaande reizen:

27 Juli 2015 - 16 Augustus 2015

waar mijn blog over gaat

Landen bezocht: