Dag 8,9,10,11,12,13 - Reisverslag uit Arizona City, Verenigde Staten van Lonneke Craenmehr - WaarBenJij.nu Dag 8,9,10,11,12,13 - Reisverslag uit Arizona City, Verenigde Staten van Lonneke Craenmehr - WaarBenJij.nu

Dag 8,9,10,11,12,13

Door: Lonneke

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

09 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Arizona City

Het zijn vrij veel dagen. Maar dat komt omdat ik geen goede wifi had.

Dag 8.
We hebben vandaag 6 uur gereden. Pfff. Toen we eenmaal aankwamen in Needles (2 uur onder las Vegas) toen was et daar 42 graden. Er was gelukkig wel een meertje waar we in konden zwemmen. Ze zijden ook op de camping dat je moest uitkijken voor schorpioenen, tarantula's en slangen. We hadden wel een slang gezien. Maar gelukkig die andere dieren niet.

Dag 9.
Dit was een van de leukste dagen tot nu toe. We hadden s'ochtends een boot gehuurd die we tot half zeven mochten gebruiken. Er zat ook een band bij die je achter de speedboot kon hangen, en waterski's. We vaarden op de Colorado rivier.
We hebben eerst een paar rondjes gevaren. De boot kon echt mega hard. We hebben eerst een paar keer hard met de band eraan geslingerd, je moest je echt heel goed vasthouden want het ging echt heel hard vooral in de bochten. Je had wel een zwemvest aan.
Niels en Guus gingen op de ski's maar toen bezig was viel hij en kwam het touw in een motor van de boot. Toen vaarden we terug naar de camping (waar we de boot gehuurd hadden) en moesten heel lang wachten want ze moesten het touw lossnijden. Toen we naar anderhalf uur wachten verder gingen met de boot gingen we eerst naar een heel mooi gebied met allemaal rosten. Maar je moest heel langzaam varen dus dat werd saai. Dus we gingen terug en gingen verder met de band achter de boot. Dat was echt gaaf. Want in een bocht vloog je echt helemaal over het water, of over een golf.
S'avonds zijn we gaan uiteten.

Dag 10.
We hebben eerst een stuk gereden. We kwamen aan in Sedona. Het was best warm dus gingen we bij een heel koud riviertje zwemmen. Stijn wou er niet in omdat hij het te koud vond