Dag 14,15,16,17 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Lonneke Craenmehr - WaarBenJij.nu Dag 14,15,16,17 - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Lonneke Craenmehr - WaarBenJij.nu

Dag 14,15,16,17

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

14 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Dag14.
We zijn s'ochtends om 9 uur met de camper naar de Monument Vally. Dar hebben we een jeep tocht gehad. Onderweg gingen we langs een echte indiaan die daar in een klein hutje leefde, die indiaan had ook een soort knot bij mij gemaakt met een touwtje. Hij had ook een fluit waar hij op ging blazen. Het was heel mooi met alle bergen en rotsen.
S'middags zijn we naar een camping gereden in Moab. Daar blijven we 2 nachten.

Dag 15.
We werden vanochtend vroeg om 9 uur opgehaald door een bus om te gaan raften. Het was best een rustige rivier met af en toe een stroompje dus het was minder leuk dan verwacht. Toen we terug kwamen zijn we gaan uiteten.

Dag16
We zijn eerst 5,4 km gaan wandelen door de Bryce Canyon. Stijn en Niels gingen niet mee.
Het was een hele mooie wandeling. Daarna zijn we naar Las Vegas gereden. Toen we daar s'avonds aankwamen zijn we nog gaan zwemmen.

Dag17.
We zijn s'ochtendsvroeg naar het centrum van Las Vegas gegaan. We hebben daar de hele middag rondgelopen. We hebben de ijfeltoren, piramides, het Vrijheidsbeeld, en een soort Londen eye. Dit was wel de eerste stad waar je goed kon shoppen. Toen we in het einde van de middag terug gingen regende het keihard. We waren helemaal doorweekt bij de camper aangekomen. S'avonds zijn we weer naar het centrum gegaan en hebben we bij Planet Hollywood gegeten.