Dag 5,6,7 - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Lonneke Craenmehr - WaarBenJij.nu Dag 5,6,7 - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Lonneke Craenmehr - WaarBenJij.nu

Dag 5,6,7

Door: Lonneke

Blijf op de hoogte en volg Lonneke

04 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Hollywood

Dag 5
Vandaag hadden we niet zo veel gedaan. We zijn s'ochtends vertrokken. Maar het was veel langer rijden dan gepland want we waten de weg kwijt. We reden heel veel langs de kust, we hebben zeehonden gezien en zeeolifanten en heel veel verschillende vogels. Op de pauzeplek kon je, als je goed keek walvissen zien, je zag soms een spuit of een staart boven water. Toen we s'avonds aankwamen gingen we zelf eten koken, typisch Nederlands eten. Wortels met aardappels. En worst. Daarna gingen we

  • 04 Augustus 2015 - 17:14

    Chantal:

    Hi Lon, leuk om van je te horen. Ik weet niet maar je verslag houdt bij mij na dag 5 op terwijl ik wel verbinding maak met internet. Ook al verschillende browsers geprobeerd. Kan aan mij liggen maar zou jammer zijn als hier meer mensen last van hebben. Daarom dat ik het even meld. Wel super dat je al die mooie robben zeeleeuwen en walvissen zomaar onderweg tegenkomt, alsof het er bijhoort. Hier prachtig weer gehad en mooie koeien en paarden in het weiland gezien :-) Ciao bella, alla prossima volta, X Chantal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lonneke

Blog van Lonneke's USA reis

Actief sinds 22 Juli 2015
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 1504

Voorgaande reizen:

27 Juli 2015 - 16 Augustus 2015

waar mijn blog over gaat

Landen bezocht: